- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Bagatza - San Vicente
Barakaldo
Barakaldo-zona Santa Teresa. Cercano al ascensor de Bagatza que comunica con la estación del metro. Vivienda de unos 80m2 para reformar a tu gusto. Esta vivienda con espacios amplios, cuenta con dos amplios dos dormitorios, 2 baños (1 incorporado) y una amplia cocina abierta a la zona de estar. La vivienda es exterior, excepto uno de los dormitorios. Fachada y tejado están rehabilitados.
Las ventanas son de PVC y paredes lisas
El edificio dispone de gas natural.
Está aprobada la instalación del ascensor que seria a cargo de la parte compradora.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:251.9 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:42.7 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
627 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
627 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.596 €
Cost total de l'immoble:
194.596 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
158.596 €
Interessos totals:
66.997 €
Cost total amb hipoteca
261.593 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.