- 5 habs.
- 2 banys
- 510 m²
Casa o xalet en venda a Baena
Baena
Esta espaciosa casa en venta en Baena ofrece una superficie total de 510 m², con 2 habitaciones individuales y 3 habitaciones dobles. El inmueble cuenta con 1 baño, 1 aseo Gran sotano. Una gran cocina con despensa gran salon, salita, todas las habitaciones grandes y todas las estancias en si, aire acondicionado (frío y calor), cocina completa, comedor, lavadero y una soleada terraza. En la tercera planta, podrás disfrutar de un ambiente acogedor con suelos de terrazo. Además, dispone de un patio para relajarse al aire libre. No pierdas la oportunidad de adquirir esta vivienda única en Baena.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
449 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
449 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
130.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.703 €
Cost total de l'immoble:
139.703 €
Estalvi aportat:
26.000 €
Import de la hipoteca:
113.703 €
Interessos totals:
48.032 €
Cost total amb hipoteca
187.735 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.