- 3 habs.
- 1 bany
- 126 m²
Pis en venda a Calle Castillo, 1, Badolatosa
Badolatosa
Casa unifamiliar reformada para entrar a vivir en Corcoya, Sevilla. Consta de planta baja, planta primera y patio. En la planta baja dispone de comedor, dos habitaciones (una en suite), cocina amueblada y cuarto de baño. El patio es amplio, con trastero y lavadero, con huerto y jardín. Y la planta alta tiene una sala de estar, trastero-armario y otra habitación. Cerramientos nuevos, instalaciones reformadas. vivir. Consta de planta baja, planta primera y patio. En la planta baja dispone de comedor, dos habitaciones (una en suite), cocina amueblada y cuarto de baño. El patio es amplio, con trastero y lavadero, con huerto y jardín. Y la planta alta tiene una sala de estar, trastero-armario y otra habitación. Cerramientos nuevos, instalaciones reformadas.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estEstat
ReformatAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:233.25 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:48.58 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
161 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
161 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
45.000 €
Impostos i despeses de la compra:
4.791 €
Cost total de l'immoble:
49.791 €
Estalvi aportat:
9.000 €
Import de la hipoteca:
40.791 €
Interessos totals:
17.232 €
Cost total amb hipoteca
67.023 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




