- 3 habs.
- 3 banys
- 177 m²
Casa adosada en venda a Casagemes
Badalona
RAFAEL://6//2//5//1//6//6//6//7//3. LCB41934
Pep Ventura Real Estate vende: ¡Exclusivos chalet triplex a estrenar en Casagemes!
En finca completamente rehabilitada, con entrada independiente, ofreciendo la privacidad y la sensación de casa que escasea en la zona. Con 141 m2 útiles, la vivienda presenta una distribución equilibrada y funcional, donde cada estancia tiene sentido. La zona de día conecta con una terraza privada de 19 m2, un espacio exterior que suma vida.
CARACTERÍSTICAS DESTACADAS
-Entrada independiente
-141 m2 útiles
-Terraza privada de 19 m2
-3 dormitorios + buhardilla
-2 Balcones
-3 baños
-Rehabilitación integral con acabados premium
-Cocina de diseño REKKER con electrodomésticos de alta gama
-Aerotermia y energías renovables
*Las imágenes expuestas en el anuncio son una recreación hechas por ordenador.
El precio del inmueble no incluye impuestos que gravan la venta (ITP y AJD, IVA y/o IRPF), ni los gastos notariales, del Registro de la propiedad, honorarios de agencia y gestión hipotecaria (si procede)*
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:137 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:27 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.318 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.318 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
649.000 €
Impostos i despeses de la compra:
67.397 €
Cost total de l'immoble:
716.397 €
Estalvi aportat:
129.800 €
Import de la hipoteca:
586.597 €
Interessos totals:
247.799 €
Cost total amb hipoteca
964.196 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.