- 1 hab.
- 1 bany
- 62 m²
- Baixos
Apartament en venda a La Estación
Badajoz Capital
Descubre esta increíble oportunidad de inversión en la zona de San Fernando, frente al instituto San Jose. Este apartamento luminoso y acogedor cuenta con una habitación perfecta para disfrutar del descanso que te mereces 🌙. Aunque necesita algunas mejoras, su potencial es inigualable 😍. Imagina diseñarlo a tu gusto mientras disfrutas de todas las comodidades cercanas como colegios y servicios esenciales 📚🏫. Además, incluye puerta blindada para garantizar tu seguridad 🔒 y tranquilidad al máximo 😊. ¡No pierdas la ocasión. Ven a visitarlo hoy mismo; este lugar está esperando ser llamado hogar ❤️.
**El precio NO INCLUYE HONORARIOS, NI GASTOS DERIVADOS DE LA COMPRAVENTA**
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ButàGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
233 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
233 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.941 €
Cost total de l'immoble:
71.941 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
58.941 €
Interessos totals:
24.899 €
Cost total amb hipoteca
96.840 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.