Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 150 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Casco Antiguo
Badajoz Capital
Grandísima oportunidad de vivienda en el centro a escasos pasos de la conocida Plaza de San Francisco. Consta de 150 m2 en una sola planta y distribuidos en 4 dormitorios dobles, baño y aseo amplios.
Permite tener espacio suficiente con la sensación de independencia e intimidad en una misma planta.
Completamente reformada, soleria, cierres en aluminio tipologia climalit, baños y cocina con office, calefacción por radiadores, gas ciudad.
En una ubicación fuera de lo normal así como una de las calles históricas-comerciales principales del centro de la ciudad, cerca del ocio y con todos los serivicios a tu alcance.
Llama y ven a verla sin compromiso!
924236666
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:218 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:41 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
616 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
616 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
175.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.903 €
Cost total de l'immoble:
190.903 €
Estalvi aportat:
35.000 €
Import de la hipoteca:
155.903 €
Interessos totals:
65.859 €
Cost total amb hipoteca
256.762 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.