Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 130 m²
- 1 m² terreny
Casa adosada en venda a Pedanías de Badajoz
Badajoz Capital
ADOSADO EN VENTA EN GÉVORA. Tiene una superficie total de 130 m², útiles unos 110 m² distribuidos en dos plantas: en la planta baja encontrarás un recibidor, aseo con ventilación exterior, salón comedor y cocina con terraza lavadero con cierre; en la primera planta encontrarás tres luminosos dormitorios, uno de ellos con acceso a terraza, y dos baños (uno de ellos en suite). Tiene además de mucha luz y una muy buena distribución, solería en mármol, split frio/calor, carpintería exterior de aluminio blanco, 3 armarios empotrados, carpintería interior de madera maciza... ¡Llámanos y descúbrelo, te encantará!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Pati
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
619 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
619 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
176.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.983 €
Cost total de l'immoble:
191.983 €
Estalvi aportat:
35.200 €
Import de la hipoteca:
156.783 €
Interessos totals:
66.231 €
Cost total amb hipoteca
258.214 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.