- 4 habs.
- 2 banys
- 132 m²
- Superior a Planta 15
Àtic en venda a Las Vaguadas
Badajoz Capital
Exclusivo ático en planta en urbanización cerrada con piscina. Cuenta con cuatro amplios dormitorios, tres de ellos con armarios empotrados y el principal con baño en suite. Dos baños completos. Salida a la terraza de unos 70m2 aproximadamente desde el salón. Cocina independiente. Calefacción por radiadores. Aire acondicionado en salón y dormitorios (a excepción del despacho) Vistas despejadas a las zonas comunes. Buen estado de conservación. Se incluye en el precio dos amplias plazas de garaje y trastero doble.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béGaratge
PrivatPlanta
AltresAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.156 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.156 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
330.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.599 €
Cost total de l'immoble:
358.599 €
Estalvi aportat:
66.000 €
Import de la hipoteca:
292.599 €
Interessos totals:
123.604 €
Cost total amb hipoteca
482.203 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.