Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 300 m²
- 300 m² terreny
Casa adosada en venda a Plaza de la Iglesia, 1, Azuébar
Azuébar
Casa en el parque natural de sierra espadan, pero con la ventaja de poder estar a 35 mnutos de la playa y a 45 tanto de valencia capital como de castellon situada en el mismo centro de Azuebar, una ubicacion inmejorable que proporciona disfrutar de todos los acontecimientos festivos. Toda exterior incluso los baños con lo que tiene mucha luz y vistas a la montaña. Reformada y con un gran potencial.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Molt béAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Videointerfòn
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
483 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
483 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
140.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.303 €
Cost total de l'immoble:
150.303 €
Estalvi aportat:
28.000 €
Import de la hipoteca:
122.303 €
Interessos totals:
51.665 €
Cost total amb hipoteca
201.968 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




