Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 265 m²
Casa adosada en venda a Carrer Les Roques, 16, Avinyonet del Penedès
Avinyonet del Penedès
CASA EN VENTA EN LA GRANADA (BARCELONA) DEL AÑO 1850 TOTALMENTE REFORMADA INTEGRALMENTE EN EL AÑO 20072008 4 PLANTAS CON ASCENSOR, GRAN GARAJE, PATIO, TERRAZA, 2 SOLARIUMS, 260 M2, PUERTAS CEREZO, TECHOS DE MADERA, CUBIERTA SANWUIT MADERA NATURAL CON TEJA FLOTANTE, ALUMINIO CLIMALIT, PERSIANAS ALUMINIO, MALLORQUINAS, CALEFACCIONAGUA SANITARIA CON CALDERA GASOIL, CERULA, CERTIFICADO ENERGETICO TODO AL CORRIENTE.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
+ 100 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Videointerfòn
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.253 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.253 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
350.000 €
Impostos i despeses de la compra:
37.199 €
Cost total de l'immoble:
387.199 €
Estalvi aportat:
70.000 €
Import de la hipoteca:
317.199 €
Interessos totals:
133.996 €
Cost total amb hipoteca
521.195 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




