- 3 habs.
- 1 bany
- 140 m²
- Baixos
Pis en venda a Centro
Aspe
Buscas amplitud, comodidad y accesibilidad real? Este espectacular piso de 135m2 destaca por su luminosidad y su diseño pensado para el confort de todos.
Accesibilidad total: Vivienda completamente adaptada para personas en silla de ruedas, con pasillos anchos y espacios de giro cómodos.
Distribución: 3 amplias habitaciones con armarios empotrados de gran capacidad, ideales para mantener el orden.
Calidades superiores: Carpintería interior de madera que aporta calidez y ventanas de aluminio Climalit para un aislamiento térmico y acústico perfecto.
Espacio de sobra: Sus 135 metros permiten estancias holgadas y una distribución fluida.
Un hogar donde el espacio no es un lujo, sino una realidad. ¡Ven a visitarlo!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
605 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
605 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
168.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.703 €
Cost total de l'immoble:
186.703 €
Estalvi aportat:
33.600 €
Import de la hipoteca:
153.103 €
Interessos totals:
64.676 €
Cost total amb hipoteca
251.379 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.