- 2 habs.
- 2 banys
- 119 m²
- 1a Planta
Àtic en venda a Calle de la Verge Maria, Colònia de Sant Pere
Artà
Exclusivo ático de obra nueva en primera línea de mar en Colònia de Sant Pere, con impresionantes vistas directas al Mediterráneo.
La vivienda, situada en primer piso, cuenta con 79 m² distribuidos en un amplio salón-cocina de diseño con techos altos de vigas de madera vista, dos dormitorios con baños en suite completos, y una espectacular terraza de 9 metros frente al mar. Mediante escaleras interiores privadas se accede a la azotea exclusiva de 40 m² con piscina privada y vistas de 360° a la bahía de Alcúdia y la Serra de Tramuntana.
Acabados de máxima calidad:
- Suelos de gres porcelánico
- Carpintería de madera maciza con persianas mallorquinas
- Duchas de lluvia y sanitarios suspendidos Geberit
Certificado energético clase C
Entrega inmediata.
#ref:ÀTI_164
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Piscina
- Suite - amb bany
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
5.724 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
5.724 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.680.000 €
Impostos i despeses de la compra:
104.585 €
Cost total de l'immoble:
1.784.585 €
Estalvi aportat:
336.000 €
Import de la hipoteca:
1.448.585 €
Interessos totals:
611.933 €
Cost total amb hipoteca
2.396.518 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.