- 4 habs.
- 3 banys
- 283 m²
- 251 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle de Santander, Las Castañeras - Bulevar
Arroyomolinos (Madrid)
Capital Home Arroyomolinos vende en exclusiva este chalet adosado construido en 2006, distribuido en cuatro plantas y diseñado para ofrecer amplitud y funcionalidad. Dispone de planta sótano con habitación y amplio garaje con capacidad para tres vehículos. En la planta principal se encuentra una espaciosa cocina con gran tendedero, con posibilidad de integrarlo para crear una cocina de mayores dimensiones, aseo de cortesía y un elegante salón-comedor de generosas dimensiones con salida directa a una amplia parcela. La primera planta alberga cuatro dormitorios, tres de ellos secundarios muy amplios y luminosos, un baño completo y dormitorio principal con baño en suite. La vivienda se completa con una buhardilla diáfana con dos ventanas Velux, ideal como zona de ocio, despacho o dormitorio adicional.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:0.1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:0.1 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Internet
- Alarma
- Domòtica
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.117 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.117 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
620.000 €
Impostos i despeses de la compra:
39.697 €
Cost total de l'immoble:
659.697 €
Estalvi aportat:
124.000 €
Import de la hipoteca:
535.697 €
Interessos totals:
226.297 €
Cost total amb hipoteca
885.994 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.