- 3 habs.
- 2 banys
- 81 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Argana Alta - Maneje
Arrecife
Ponemos a la venta este fantástico piso de 3 habitaciones y 2 baños, uno de ellos en suite, diseñado para ofrecer comodidad, amplitud y calidad de vida.
La vivienda cuenta con dos balcones, ideales para disfrutar del aire libre, destacando uno de mayor tamaño perfecto para crear una agradable zona de relax. Además, se entrega totalmente amueblada, lista para entrar a vivir desde el primer día.
Entre sus extras destacan:
✅ Plaza de garaje privada incluida vídeo viligado 24 hs.
✅ Trastero privado para un almacenamiento extra.
✅ Aire acondicionado ya instalado en el salón.
✅ Primera planta de fácil acceso.
✅ Zonas de acceso y garaje con sistema de videovigilancia para una mayor tranquilidad y seguridad.
Una oportunidad perfecta tanto para familias como para quienes buscan una inversión segura en una vivienda completa y funcional.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Traster
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
783 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
783 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
228.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.676 €
Cost total de l'immoble:
243.676 €
Estalvi aportat:
45.600 €
Import de la hipoteca:
198.076 €
Interessos totals:
83.674 €
Cost total amb hipoteca
327.350 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.