- 1 hab.
- 1 bany
- 47 m²
- 5ª Planta
Apartament en venda a Avenida San Francisco, 14, Los Cristianos
Arona
En venta apartamento en Los Cristianos, totalmente reformado y muy soleado. Dispone de 40 m² interiores más una terraza de 7 m² con vistas a la calle. Consta de 1 dormitorio, baño completo, cocina americana abierta al salón y buena iluminación natural.
El complejo cuenta con piscina climatizada ,bar piscina, ascensor y garaje comunitario. Ubicación céntrica, rodeado de servicios, comercios y transporte.
Precio: 250.000 €
Ideal como vivienda habitual,
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
5a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:126 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:69 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Electrodomèstics
- Pista de Tennis
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
858 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
858 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.071 €
Cost total de l'immoble:
267.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
217.071 €
Interessos totals:
91.698 €
Cost total amb hipoteca
358.769 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.