Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 2 banys
- 300 m²
- 200 m² terreny
Casa o xalet en venda a Avenida de Cordoba, 10, Arjonilla
Arjonilla
chalet con sótano para 2 coches palmera separado de salón campero con cocina de leña barra de bar . primera planta con 2 habitaciones salón cocina barra de bar patio espacioso y baño grande con plato ducha. segunda planta con 4 habitaciones .baño con bañera. terraza en las dos habitaciones exteriores y terraza descubierta en habitaciones interiores con yn armario empotrado grande.dispone de pozo de sondeo para la piscina y comunicado con toda la casa agua buena para beber. número de contacto ***.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:5 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:1 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Cuina Office
- Pati
- Piscina
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
637 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
637 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
185.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.096 €
Cost total de l'immoble:
198.096 €
Estalvi aportat:
37.000 €
Import de la hipoteca:
161.096 €
Interessos totals:
68.053 €
Cost total amb hipoteca
266.149 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
