- 3 habs.
- 1 bany
- 119 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Duque de la Torre, Arjona
Arjona
Acogedor piso en planta segunda, sin ascensor, en venta en Arjona, con una ubicación privilegiada y vistas panorámicas. Con 3 dormitorios amplios y luminosos, perfectos para toda la familia, 1 baño completo y 1 aseo, cocina amueblada con lavadero, una terraza para disfrutar de momentos al aire libre y una superficie de 116.30 m2. Esta propiedad de segunda mano ofrece la oportunidad de personalizarla a tu gusto con reformas. Ideal para aquellos que buscan un hogar con encanto y posibilidades de inversión. No pierdas la oportunidad de adquirir este piso con un gran potencial en una de las zonas más demandadas de Arjona. ¡Contáctanos para más información!
* Sin comisión inmobiliaria ni impuestos incluidos.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
235 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
235 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
67.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.761 €
Cost total de l'immoble:
72.761 €
Estalvi aportat:
13.400 €
Import de la hipoteca:
59.361 €
Interessos totals:
25.076 €
Cost total amb hipoteca
97.837 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.