Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 126 m²
Casa adosada en venda a Calle la Concha, 5, Arguedas
Arguedas
Casa reformada en el año 2013. Tiene instalación de electricidad y fontanería nuevas. Ventanas y persianas de aluminio nuevas, baño reformado, suelo de parquet en las dos primeras plantas, como calefacción tiene chimenea de leña. Dispone de cédula de habitabilidad. Tiene tres plantas de 42 metros cada una. La planta de arriba es diáfana, pero está dividida en dos espacios y se puede utilizar de trastero o construir otras cosas.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
70 a 100 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Parquet
- Traster
- Electrodomèstics
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
228 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
228 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.641 €
Cost total de l'immoble:
70.641 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
57.641 €
Interessos totals:
24.350 €
Cost total amb hipoteca
94.991 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




