- 2 habs.
- 1 bany
- 222 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a Nucli Urbà
Argentona
Local situado en pleno centro de Argentona, sobre un solar de 223 m², que ofrece 164 m² construidos y un amplio patio trasero de 58 m², ideal para crear una zona exterior privada. La propiedad cuenta con un ancho de fachada superior a 9 metros lineales, lo que permite múltiples opciones de redistribución y diseño.
El inmueble requiere una rehabilitación integral, convirtiéndose en una excelente oportunidad para quienes buscan diseñar una vivienda a medida en una ubicación privilegiada.
El local tiene los trámites previos realizados para cambiar el uso del mismo.
Asesoría Inmobiliaria ubicada en el centro de Argentona
Estamos para ayudarlo
Encuentre más a http://www.finqueseduard.com
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
933 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
933 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
260.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.071 €
Cost total de l'immoble:
288.071 €
Estalvi aportat:
52.000 €
Import de la hipoteca:
236.071 €
Interessos totals:
99.725 €
Cost total amb hipoteca
387.796 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.