- 3 habs.
- 1 bany
- 87 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Calle Doctor Marañón, Centro
Arganda del Rey
Se ofrece en venta / cesión un crédito en situación de impago (NPL), con garantía, dirigido a inversores profesionales y compradores especializados en activos distressed.
DESCRIPCIÓN DE LA OPERACIÓN
Se ofrece la posibilidad de adquirir mediante cesión de crédito una posición actualmente en situación de impago.
La operación presenta una oportunidad para inversores especializados en deuda distressed.
El comprador adquirirá la posición crediticia y los derechos asociados al crédito en los términos que se establezcan en el contrato de cesión.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
500 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
500 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
145.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.603 €
Cost total de l'immoble:
155.603 €
Estalvi aportat:
29.000 €
Import de la hipoteca:
126.603 €
Interessos totals:
53.482 €
Cost total amb hipoteca
209.085 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.