Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 414 m²
- 2477 m² terreny
Casa o xalet en venda a Reborica, 14, Aranga
Aranga
Se vende casa de 414m2 construidos, con huerta urbana edificable, galpón grande, pozo, fosa séptica, agua de traída a 40 m. Superficie total 2477m2 construidos. Huerta cerrada por árboles autoctónos bicentenarios. Construida en 1800. Estructuras perfectas. Necesita reforma interior.
A 800 metros del km 548 de la carretera N-VI. A 8 km de Guitiriz y 7 de Montesalagueiro. Idonea para casa de turismo rural. En medio de la naturaleza.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
572 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
572 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
166.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.863 €
Cost total de l'immoble:
177.863 €
Estalvi aportat:
33.200 €
Import de la hipoteca:
144.663 €
Interessos totals:
61.111 €
Cost total amb hipoteca
238.974 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




