- 4 habs.
- 2 banys
- 135 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Cueva de Menga
Antequera
Piso en en el centro de Antequera con ascensor. Perfectamente conservado con 4 dormitorios y 2 baños. Salón con aire acondicionado y balcón-terraza. Cocina con lavadero y despensa. Perfecto para que con una pequeña reforma, hagas de esta vivienda, el piso que necesitas y tanto llevas buscando, ven a verlo!
En cumplimiento del Real Decreto de la Junta de Andalucía 218/2005 de 11 de Octubre se informa a los clientes que en los precios indicados no están incluidos los gastos derivados de la compra de inmuebles según las leyes vigentes (ITP, gastos notariales, registrales). No existen honorarios de intermediación inmobiliaria adicionales al precio de venta.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
711 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
711 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
207.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.416 €
Cost total de l'immoble:
221.416 €
Estalvi aportat:
41.400 €
Import de la hipoteca:
180.016 €
Interessos totals:
76.045 €
Cost total amb hipoteca
297.461 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.