Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 90 m²
- 1700 m² terreny
Casa o xalet en venda a Urbanitzacions i Pedanies Nord
Alzira
Chalet en Respirall, con 90 m² construidos, 1700 m² metros de parcela, 3 dormitorios, 1 baños, 1 garaje/s, nuevo, trastero, amueblado, zonas verdes, piscina privada. Chalet todo legal en la fantástica urbanización el Respirall de Alzira. Con maravillosas vistas panorámicas. Con piscina privada, jardín, gran parcela de 1700m... A 20min de la playa y 30 de Valencia. Muy bien comunicado. Con hospitales, centros comerciales y todos los servicios a disposición.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
719 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
719 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
200.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.996 €
Cost total de l'immoble:
221.996 €
Estalvi aportat:
40.000 €
Import de la hipoteca:
181.996 €
Interessos totals:
76.882 €
Cost total amb hipoteca
298.878 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.