- 3 habs.
- 2 banys
- 120 m²
- 400 m² terreny
Casa o xalet en venda a Caño Guerrero
Almonte
Este fantástico chalet pareado de 120 m2 útiles y 400 m2 de parcela en Sector Aulaga cuenta 3 dormitorios, salón con chimenea, 2 baños, cocina independiente totalmente equipada con electrodomésticos, terraza, garaje(dos aparcamiento dentro y un aparcamiento en superficie enumerado fuera de la casa. Tambien tiene un rastero enorme que puede ser usado también como habitación. Esta propiedad se encuentra en perfecto estado y se vende semi-amueblada, su ubicación en una zona tranquila hace de este chalet el lugar perfecto en Matalascañas para disfrutar de todas las comodidades sin renunciar a espacios amplios. No dejes pasar esta oportunidad y contacta con nosotros, ¡estaremos encantados de atenderte!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.246 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.246 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
360.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.399 €
Cost total de l'immoble:
387.399 €
Estalvi aportat:
72.000 €
Import de la hipoteca:
315.399 €
Interessos totals:
133.236 €
Cost total amb hipoteca
520.635 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.