Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 140 m²
- 130000 m² terreny
Finca rústica en venda a A-7075, Almogía
Almogía
Se vende Hacienda rústica estilo andaluz independiente con dos plantas con terrenos y viñedos amueblada con artesanía, puertas y techos de madera estilo rústico, con salón cocina tipo office con electrodomésticos amueblada dos baños con gres y cerámica andaluza y tres habitaciones luminosas y amplias y porche. Ideal para disfrutar de la tranquilidad del campo, para un hotel rural o vivienda a media hora del aeropuerto de Málaga.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Cuina Office
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- TV
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.898 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.898 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
850.000 €
Impostos i despeses de la compra:
53.497 €
Cost total de l'immoble:
903.497 €
Estalvi aportat:
170.000 €
Import de la hipoteca:
733.497 €
Interessos totals:
309.855 €
Cost total amb hipoteca
1.213.352 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.