- 4 habs.
- 2 banys
- 112 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Calle Poeta Infante Don Juan Manuel, Nueva Andalucía
Almería Capital
Hay viviendas que, desde que entras por la puerta, transmiten sensación de hogar.
Hoy os presento esta magnífica vivienda de 112 m² construidos, situada en una de las zonas más demandadas de Almería.
🏡 4 dormitorios
🛁 1 baño y 1 aseo
🌿 Terraza
🚗 Plaza de garaje
🛗 3.ª planta con ascensor
Una vivienda amplia, luminosa y con una excelente distribución, ideal para familias que buscan espacio, comodidad y una ubicación rodeada de todos los servicios: colegios, comercios, transporte público, zonas verdes y mucho más.
Si estás buscando un hogar con amplitud y muchas posibilidades, esta vivienda puede ser la oportunidad que estabas esperando.
📞 ¿Quieres más información o concertar una visita?
S-E Inmobiliaria · Soledad Encinas
📲 633 778 573
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
BéGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:151.98 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:16.45 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
681 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
681 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
198.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.876 €
Cost total de l'immoble:
211.876 €
Estalvi aportat:
39.600 €
Import de la hipoteca:
172.276 €
Interessos totals:
72.775 €
Cost total amb hipoteca
284.651 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.