- 3 habs.
- 2 banys
- 96 m²
Casa adosada en venda a Retamar
Almería Capital
🏡 Chalet pareado en Retamar recién reformado con patio y piscina
¡Listo para entrar a vivir! Magnífico chalet pareado totalmente reformado y equipado con aire acondicionado, destacado por su excelente distribución en dos plantas:
Planta Baja: 2 amplias habitaciones, un baño y un gran patio privado equipado con mini-cocina exterior, trastero y salida directa a la piscina.
Planta Alta: Salón-cocina muy luminoso, 1 habitación y un aseo.
✨ Destacado: Cuenta con piscina, porche amplio, acabados modernos y máxima comodidad para disfrutar en familia.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.065 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.065 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
311.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.859 €
Cost total de l'immoble:
331.859 €
Estalvi aportat:
62.200 €
Import de la hipoteca:
269.659 €
Interessos totals:
113.913 €
Cost total amb hipoteca
445.772 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.