- 3 habs.
- 1 bany
- 79 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Calle Jesús de Perceval, Plaza de Toros - Santa Rita
Almería Capital
SE VENDE PISO UBICADO EN LA CUARTA PLANTA, IDEAL PARA REFORMAR Y PERSONALIZAR A TU GUSTO. SITUADO ESTRATÉGICAMENTE EN LA CALLE JESÚS DE PERCEVAL, EN PLENO CORAZÓN DEL ENCANTADOR BARRIO DE PLAZA DE TOROS, LA VIVIENDA CUENTA CON UNA DISTRIBUCIÓN QUE INCLUYE TRES HABITACIONES BIEN ILUMINADAS, UN BAÑO, UN ACOGEDOR SALÓN CON BALCÓN Y COCINA INDEPENDIENTE. GRACIAS A SU ORIENTACIÓN EXTERIOR, TODAS LAS ESTANCIAS RECIBEN ABUNDANTE LUZ NATURAL DURANTE EL DÍA, LO QUE GARANTIZA UN AMBIENTE LUMINOSO Y AGRADABLE. ESTE INMUEBLE REPRESENTA UNA EXCELENTE OPORTUNIDAD TANTO PARA QUIENES BUSCAN UNA NUEVA RESIDENCIA COMO PARA AQUELLOS QUE DESEAN INVERTIR EN UNA REFORMA CON GRAN POTENCIAL. PI10333.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
313 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
313 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
90.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.141 €
Cost total de l'immoble:
97.141 €
Estalvi aportat:
18.000 €
Import de la hipoteca:
79.141 €
Interessos totals:
33.432 €
Cost total amb hipoteca
130.573 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.