Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 180 m²
- 180 m² terreny
Casa o xalet en venda a Costacabana - Loma Cabrera
Almería Capital
"Se vende precioso chalet pareado en La Cañada, Almería. La vivienda cuenta con tres habitaciones, dos baños, dos cocinas, dos salones, vestidor, armarios empotrados, trastero, piscina con bomba de agua caliente, patio, lavadero y amplio espacio para almacenaje.
Destacan sus ventanas de doble cristal, materiales de alta calidad, aire acondicionado centralizado de frío y calor, y su excelente iluminación natural en todas las estancias, ya que es todo exterior.
Ubicado en una zona tranquila y bien comunicada, a solo 500 metros de la playa y 300 metros de la Universidad de Almería, con pocos vecinos y rodeado de un entorno agradable.
Para más información, llame de lunes a viernes de 10:00 a 17:00 horas.
Se informa que este anuncio es meramente informativo, no contractual ni vinculante, y puede contener errores. Los honorarios inmobiliarios no están incluidos en el precio, ni los gastos inherentes a la compraventa. ".
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:43 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:3 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Cuina Office
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Internet
- Alarma
- Porta Blindada
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.844 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.844 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
540.000 €
Impostos i despeses de la compra:
34.747 €
Cost total de l'immoble:
574.747 €
Estalvi aportat:
108.000 €
Import de la hipoteca:
466.747 €
Interessos totals:
197.170 €
Cost total amb hipoteca
771.917 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.