- 2 habs.
- 1 bany
- 85 m²
Casa o xalet en venda a Calle Jacinto Benavente, 16, Almensilla
Almensilla
Tenemos el placer de presentarle esta fantástica CASA EN ALMENSILLA EN LA CALLE JACINTO BENAVENTE . Consta de Salón-comedor, cocina amueblada , 2 dormitorios, baños patio y azotea.
Si estas buscando una gran casa para formar una familia esta es la idonea.
LA CONSTRUCION DE LA VIVIENDA DEL AÑO 1969.
Si desea vivir en un piso amplio y con todos los servicios disponibles esta vivienda es su oportunidad. En su entorno encontrará satisfec has todas sus necesidades, desde supermercados, bancos, colegios públicos y privados, centros médicos y deportivos, paradas de transporte público, etc. Honorarios de la inmobiliaria no incluidos en el Precio de venta.
V. P. Gastos de Notaría, Registro e Impuestos no incluidos. D. I. A (Documento informativo abreviado) a disposición del consumidor RD 258/05 Junta de Andalucía. ". ". ".
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Pati
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
540 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
540 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
155.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.753 €
Cost total de l'immoble:
167.753 €
Estalvi aportat:
31.000 €
Import de la hipoteca:
136.753 €
Interessos totals:
57.769 €
Cost total amb hipoteca
225.522 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.