- 4 habs.
- 3 banys
- 250 m²
Casa adosada en venda a Calle Juan Campomanes Puerto, Almendralejo
Almendralejo
Se vende casa unifamiliar adosada junto a la Estación de autobuses. La vivienda dispone de unos doscientos cincuenta metros aproximados incluido el garaje en planta semisotano. Esta compuesta de cuatro habitaciones, dos caños completos y un cuarto de aseo. La planta semisotano destinada a cochera esta preparada para eventos, con una barra, cocina y aseo. Dispone de numerosos armarios empotrados y vestidos en las habitaciones, además de un vestidor la habitación principal. Se encuentra equipada con aire acondicionado y calefacción. En la parte trasera se encuentra un patio y un cuarto para lavado.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Microones
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
947 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
947 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
270.000 €
Impostos i despeses de la compra:
23.671 €
Cost total de l'immoble:
293.671 €
Estalvi aportat:
54.000 €
Import de la hipoteca:
239.671 €
Interessos totals:
101.245 €
Cost total amb hipoteca
394.916 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.