- 5 habs.
- 1 bany
- 199 m²
- 444 m² terreny
Casa o xalet en venda a Lugar Torre_a-nu, 8, Allariz
Allariz
Si buscas tranquilidad, conexión de fibra óptica para teletrabajar y una huerta para pasar el rato, NO PIERTAS ESTA OPORTUNIDAD: Casa de piedra con vistas y bien ubicada de 2 plantas (60 60 m2.). Cuenta con bodega, otras estancias anexas (79 m2.) y un hórreo.
Se ubica sobre una finca de 444 m2.
Existe la posibilidad de adquirir fincas cercanas a la vivienda.
Situada en un pueblo del rural gallego, de nombre “A Torre de San Juan de Seoane”. Pertenece al ayuntamiento de Allariz (Ourense).
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
173 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
173 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
48.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.481 €
Cost total de l'immoble:
53.481 €
Estalvi aportat:
9.600 €
Import de la hipoteca:
43.881 €
Interessos totals:
18.537 €
Cost total amb hipoteca
72.018 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




