- 3 habs.
- 2 banys
- 107 m²
Pis en venda a Avenida Pintor Baeza, 9, Altozano - Conde Lumiares
Alicante / Alacant
Piso en venta directamente por el propietario situado en la misma Avenida Pintor Baeza, 5° planta, de 24 años ,106,64 m2, 3 habitaciones, terraza con vistas amplias y mucho verde , salón , 2 baños, exterior , excepto cuartos de baño, la cocina y lavadero dan a patio de luces, trastero grande de superficie útil de 11,12 m2 y plaza de garaje grande para 1 coche mas 2 motos en paralelo de18,99 m2 y solo un vecino al lado con columna de separación.
Buen estado, con muebles y electrodomésticos para entrar vivir, mosquiteras y tres splits de aire acondicionado.
Todos lo servicios, bien comunicado y a 12 minutos andando de la plaza de toros.
Las fotos son realistas y el texto no contiene adjetivos irealistas y las medidas son exactas.
El número de la avenida es aproximado.
Al principio solo contactos por WhatsApp, e-mail o por aquí.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:80 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:16 kg CO₂ m² / any
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.004 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.004 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
280.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.071 €
Cost total de l'immoble:
310.071 €
Estalvi aportat:
56.000 €
Import de la hipoteca:
254.071 €
Interessos totals:
107.329 €
Cost total amb hipoteca
417.400 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




