Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 100 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Calle Pintor Pedro Camacho, Juan XXIII
Alicante / Alacant
Vivienda en rentabilidad alquilada actualmente disponible para comprar en Alicante, zona Norte, 2ª planta con urbanización, piscina y garaje.
Consta de salón comedor con gran ventanal, cocina equipada muy amplia con gran espacio de almacenaje, 3 habitaciones con armarios y 2 baños.
Es un piso muy luminoso y con la mejor orientación.
El precio incluye 1 plaza de garaje dentro de la urbanización que además disfruta de piscina y jardines.
Ubicado entre multitud de comercios y servicios alrededor, paradas de transporte publico y total tranquilidad del vecindario como zona residencial que es.
Comunidad 75€ mes.
Ibi 215€ anual.
Alquilada hasta septiembre del 2028.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
LlogadaOrientació
EstEstat
BéGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Z. Comunitària
- Electrodomèstics
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
669 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
669 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
186.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.596 €
Cost total de l'immoble:
206.596 €
Estalvi aportat:
37.200 €
Import de la hipoteca:
169.396 €
Interessos totals:
71.559 €
Cost total amb hipoteca
278.155 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.