- 2 habs.
- 1 bany
- 78 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Calle Matemático Romero, 3, Virgen del Remedio - Parque Lo Morant
Alicante / Alacant
Luminoso piso de 2 habitaciones con balcón y amplio salón
Se vende acogedor piso en una 4ª planta sin ascensor, ideal para quienes buscan amplitud y buena distribución. La vivienda cuenta con dos habitaciones de gran tamaño, perfectas como dormitorios principales, despacho o zona de invitados.
Dispone de un baño completo, además de una práctica zona independiente para la lavadora y almacenaje, que aporta comodidad al día a día.
El corazón de la vivienda es su amplio y luminoso salón, un espacio versátil y confortable con acceso directo a un balcón, perfecto para disfrutar del aire libre, relajarse o tomar un café al sol.
Una excelente oportunidad para quienes buscan una vivienda funcional, con estancias espaciosas y mucha luz natural.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
4a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
398 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
398 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
109.900 €
Impostos i despeses de la compra:
12.893 €
Cost total de l'immoble:
122.793 €
Estalvi aportat:
21.980 €
Import de la hipoteca:
100.813 €
Interessos totals:
42.587 €
Cost total amb hipoteca
165.380 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.