Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 175 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a Calle del Nudo, Cabo de las Huertas
Alicante / Alacant
ESTUPENDA VIVIENDA JUNTO AL MAR EN CABO HUERTAS
Vivienda de 175m2 aproximado en 2 plantas, planta baja reformada y planta semisótano de origen (no reformada).
La planta baja cuenta con un amplio salón comedor con acceso a una terraza / jardín privado, cocina abierta al salón, 3 habitaciones (la principal con vestidor y baño en suite) y 2 baños completos.
En la planta semisótano hay una amplia zona multiusos con garaje, lavadero y trastero.
La ubicación es excelente por su proximidad a la playa de arena y calas, en el exclusivo entorno de Cabo Huertas.
No dejes pasar esta oportunidad única de vivir en un entorno privilegiado. Contáctanos y agenda tu visita sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalEstat
ReformatGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Suite - amb bany
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.072 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.072 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
580.000 €
Impostos i despeses de la compra:
60.347 €
Cost total de l'immoble:
640.347 €
Estalvi aportat:
116.000 €
Import de la hipoteca:
524.347 €
Interessos totals:
221.503 €
Cost total amb hipoteca
861.850 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.