Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 285 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Babel
Alicante / Alacant
Grupo Expansión pone a la venta espectacular piso en Alicante muy bien situado en casco antiguo. El piso tiene unos 285 metros ideal para reconvertir en hostal turístico, ya que en esa zona dan licencia turística en Alicante. Tiene un proyecto de hostal. Se encuentra en una zona especial donde habría cola para alquilar habitaciones todo el año. GRAN OPORTUNIDAD.
Piso en Alicante zona Casco antiguo, 285 m. de superficie, propiedad en buen estado. Extras: agua, luminoso, luz, autobuses, costa, supermercados.
No dude en ponerse en contacto con nosotros, se la enseñaremos gustosamente!
REF 800041
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.855 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.855 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
800.000 €
Impostos i despeses de la compra:
82.497 €
Cost total de l'immoble:
882.497 €
Estalvi aportat:
160.000 €
Import de la hipoteca:
722.497 €
Interessos totals:
305.208 €
Cost total amb hipoteca
1.187.705 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.