- 3 habs.
- 2 banys
- 91 m²
- 8ª Planta
Pis en venda a Hermanos Machado, Babel
Alicante / Alacant
Descubre este encantador piso ubicado en la zona de Babel, Alicante. 90 m2 para entrar a vivir. Disfruta del confort que ofrecen sus tres habitaciones, (dos dobles). Salon y cocina amplios e independientes, galería y terraza acristalada, 8º planta que brinda una agradable sensación de libertad sumada a su terracita. Vivienda es totalmente exterior lo que garantiza luz natural durante todo el día, además se encuentra dentro de una urbanización bien cutuada en la que el piso dispone una plaza de aparcamiento en superficie, elemento primordial con la escaces actual de aparcamiento. ¿Eres amante del sol y la playa? Estarás a solo 2 km del mar Mediterráneo.
Además contarás con acceso cercano al transporte público mediante autobuses locales; colegios e instalaciones educativas, ect, a pasos del centro de la ciudad.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatPlanta
8a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
817 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
817 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
227.500 €
Impostos i despeses de la compra:
24.746 €
Cost total de l'immoble:
252.246 €
Estalvi aportat:
45.500 €
Import de la hipoteca:
206.746 €
Interessos totals:
87.337 €
Cost total amb hipoteca
339.583 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.