- 3 habs.
- 2 banys
- 123 m²
Pis en venda a Ángel Palazón Cerón, Alcantarilla
Alcantarilla
Cerca del CEIP Las Tejeras encontramos esta vivienda de 105 m² con garaje y trastero a la venta en Alcantarilla, Murcia. La vivienda se distribuye en salón-comedor, tres dormitorios, cocina, dos cuartos de baño y recibidor.. Cuenta con suelos de gres, ventanas de aluminio, armarios empotrados.. . Precisa reforma en la cocina y pequeñas actualizaciones, pero ofrece muchas posibilidades. Es una 3ª Planta en un bloque CON ascensor.
SIN COMISIÓN DE AGENCIA
ABSTENERSE AGENCIAS. En TRENCADÍS REAL ESTATE estamos especializados en la gestión de activos inmobiliarios, contamos con un equipo de profesionales con un alto grado de especialización y más de 20 años de experiencia.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
528 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
528 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
150.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.528 €
Cost total de l'immoble:
163.528 €
Estalvi aportat:
30.000 €
Import de la hipoteca:
133.528 €
Interessos totals:
56.407 €
Cost total amb hipoteca
219.935 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.