Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 73 m²
Planta baixa en venda a Calle Pimienta, Alcalá del Río
Alcalá del Río
Promoción de edificio de entidad bancaria que se constituye de viviendas en Alcalá del Río Sevilla, Calle Pimienta.
Las viviendas tienen una superficie de 73 m² y 83 m² que se distribuyen en dos habitaciones, un baño, cocina y salón-comedor.
La promoción está ubicada en el centro de la localidad, cerca de la carretera principal A-8006. A 3 minutos del Centro de Salud Alcalá del Río, próximo a supermercados, restaurantes y zonas verdes.
El precio puede variar en función de las posibles modificaciones que estipule la entidad bancaria.
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
130 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
130 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
36.000 €
Impostos i despeses de la compra:
4.161 €
Cost total de l'immoble:
40.161 €
Estalvi aportat:
7.200 €
Import de la hipoteca:
32.961 €
Interessos totals:
13.924 €
Cost total amb hipoteca
54.085 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.