- 5 habs.
- 3 banys
- 236 m²
Casa o xalet en venda a Alcalá de los Gazules
Alcalá de los Gazules
Vivienda de 5 Dormitorios y 3 Baños en Alcalá de los Gazules
Grupo inmobiliario del Sur les presenta una espectacular casa de 5 dormitorios y 3 baños, ubicada en una tranquila zona residencial de Alcalá de los Gazules. Esta amplia propiedad ofrece todo lo necesario para vivir con comodidad y estilo. Cuenta con licencia turistica para el uso con destino de alquiler vacacional y una importante cartera de clientes desde 2015.
La vivienda cuenta con un luminoso salón, ideal para disfrutar de momentos en familia, y una cocina totalmente equipada que hará que tus tareas diarias sean mucho más agradables. Los 5 dormitorios son espaciosos, perfectos para una familia numerosa o para aquellos que necesiten una habitación extra como oficina o zona de hobbies.
Ademas, cuenta con lavadero,azotea y dos trasteros para poder almacenar muchas mas cosas
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Llogat amb inquilinsOrientació
SudCalefacció
ElectricitatEstat
BéAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
728 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
728 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
212.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.716 €
Cost total de l'immoble:
226.716 €
Estalvi aportat:
42.400 €
Import de la hipoteca:
184.316 €
Interessos totals:
77.862 €
Cost total amb hipoteca
304.578 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.