- 3 habs.
- 1 bany
- 69 m²
Pis en venda a Calle San Juan del Viso, 7, Chorrillo
Alcalá de Henares
PARTICULAR VENDE BAJO REFORMADO 3 HABITACIONES LISTO PARA ENTRAR A VIVIR. ALCALÁ DE HENARES (CAMPO DEL ÁNGEL)
Se vende piso bajo completamente reformado, sin necesidad de inversión adicional. Ideal para entrar a vivir o invertir desde el primer día
Planta baja 69 m² | 3 habitaciones | 1 baño salon comedor Reforma integral
Distribución:
- Salón comedor luminoso
- 3 habitaciones
- Cocina americana
- Baño reformado
- Reforma completa electricidad, fontanería, ventanas osilobatientes con mosquiteras, suelos y acabados modernos
- Espacios bien aprovechados
- Listo para entrar a vivir.
Ubicación:
Campo del Ángel, zona consolidada con todos los servicios: supermercados, transporte publico, colegios y zonas verdes.
- Visitas concentradas
- llamar directamente ala propietaria .
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
1 a 5 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:3 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:3 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Parquet
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
643 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
643 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
187.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.216 €
Cost total de l'immoble:
200.216 €
Estalvi aportat:
37.400 €
Import de la hipoteca:
162.816 €
Interessos totals:
68.779 €
Cost total amb hipoteca
268.995 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




