Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
- 2 habs.
- 1 bany
- 79 m²
- 2ª Planta
Apartament en venda a La Costa, 1, Albesa
Albesa
ATENCIÓ INVERSORS, APIALIA LLEIDA US PORTA EN EXCLUSIVA: IMMOBLE A LA POBLACIÓ D'ALBESA A UN PREU MOLT COMPETITIU DE MERCAT, APROFITEU L'OPORTUNITAT NO LA DEIXIS ESCAPAR!!!
Apartament de 2 habitacions, un bany complet, menjador i cuina independent i balcó exterior.
Actualment arrendat, contacteu i us informarem de les condicions.
APIALIA és la xarxa d‟agrupacions immobiliàries del col·lectiu API, creada per compartir la comercialització d‟immobles amb les millors agències immobiliàries de la zona.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
LlogadaEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:242 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:50 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
274 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
274 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
75.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.241 €
Cost total de l'immoble:
84.241 €
Estalvi aportat:
15.000 €
Import de la hipoteca:
69.241 €
Interessos totals:
29.250 €
Cost total amb hipoteca
113.491 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Contrata luz y gas online, sin permanencia