- 3 habs.
- 1 bany
- 130 m²
- 195 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle la Victoria, Pedanías - Extrarradio
Albacete Capital
GRAN OCASION CASA CON PATIO GRANDE, BARBACOA Y HORNO, ESTUPENDO PARA VERANEAR O VIVIR, Pueblo cercano, con patio 120 metros, 3 dormitorios, salón, cocina con chimenea amueblada, con baño, tejado reformado recientemente, con barbacoa y horno, chimenea, salida a dos calles, garaje, la vivienda tiene en planta baja tiene 1 dormitorio, salón, cocina y baño, patio grande para barbacoa y garaje. En la cámara dos dormitorios. Para pasar disfrutar en un pueblo cercano y tranquilo.
Nota: Todos los gastos derivados de la compraventa como Notaría, Registro de la Propiedad, Honorarios de la agencia, los Impuestos de Transmisiones Patrimoniales, etc, no están incluidos en el precio.
Los datos incluidos en esta descripción son aproximados y no vinculantes, podrían existir ligeras diferencias respecto a la información final.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estAigua calenta
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
+ 100 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Forn
- Nevera
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
285 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
285 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
79.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.851 €
Cost total de l'immoble:
87.851 €
Estalvi aportat:
15.800 €
Import de la hipoteca:
72.051 €
Interessos totals:
30.437 €
Cost total amb hipoteca
118.288 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.