Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 162 m²
Casa o xalet en venda a Calle Doctor Tortosa, 6, Alarcón
Alarcón
OPORTUNIDAD ¡Venta de casa de pueblo en el PUEBLO MÁS BONITO DE CUENCA (National Geographic)!
Casa de pueblo RENOVADA dividida en dos plantas de 81 m2 cada una y patio trasero de 70m2. El acceso a la planta superior diáfana puede hacerse tanto desde el interior de la casa como desde la calle, convirtiéndola en una zona habitable independiente.
Recientemente reformada, dispone de aerotermia, techos altos, suelo radiante, radiadores, instalación para chimenea, armarios empotrados, barbacoa y altillo abuhardillado.
PARA ENTRAR A VIVIR. Idónea para CASA RURAL.
El pueblo dispone de restaurantes y bares, tienda de comestibles, museo y, por supuesto, naturaleza en estado puro. A 18km de Motilla del Palancar donde se encuentran todos los servicios (supermercados, correos, ambulatorio.. . ), a 1 hora de Cuenca, y 1 hora y media de Valencia y Madrid.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Pati
- Suite - amb bany
- Videointerfòn
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
746 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
746 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
210.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.896 €
Cost total de l'immoble:
230.896 €
Estalvi aportat:
42.000 €
Import de la hipoteca:
188.896 €
Interessos totals:
79.796 €
Cost total amb hipoteca
310.692 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Tu vivienda protegida cuando estas fuera
Detecta defectos ocultos antes de comprar




