- 3 habs.
- 2 banys
- 110 m²
- 5a Planta
Pis en venda a Calle Antonio Sánchez Cáceres, Las Lomas - Las Yucas
Águilas
Magnífico ático de 3 dormitorios y 2 baños completos, uno de ellos en suite con ducha y el otro equipado con bañera. La vivienda, amplia, luminosa y reformada, se vende amueblada y cuenta con una fantástica terraza acristalada con ventanas abatibles, desde donde disfrutar de maravillosas vistas al mar y al puerto de Águilas.
Dispone de un amplio y confortable salón-comedor, cocina y ascensor en el edificio. Además, existe la posibilidad de adquirir un garaje cerrado opcional, una gran ventaja en esta zona.
Su ubicación es excelente, a pocos pasos del mar y muy cerca del hospital, supermercados y todos los servicios
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatPlanta
5a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
944 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
944 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
270.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.996 €
Cost total de l'immoble:
292.996 €
Estalvi aportat:
54.000 €
Import de la hipoteca:
238.996 €
Interessos totals:
100.960 €
Cost total amb hipoteca
393.956 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.