- 4 habs.
- 1 bany
- 270 m²
- 360 m² terreny
Casa o xalet en venda a Lugar Valoria de Aguilar, 33, Aguilar de Campoo
Aguilar de Campoo
Vivienda independiente situada en Valoria de Aguilar, localidad situada a 2km de Aguilar de Campoo y a 2 km del Entorno Natural Protegido de Las Tuerces. Muy cercano se encuentra el embalse Aguilar donde practicar todo tipo de deportes acuáticos. Asimismo se encuentra a 90 km de las playas del Cantábrico por autovía .
Tiene una parcela privada de 360 M2 de los que 90m2 se corresponen con la superficie de la vivienda, con tres plantas, la última destinada a un desván diáfano.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
425 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
425 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
120.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.503 €
Cost total de l'immoble:
131.503 €
Estalvi aportat:
24.000 €
Import de la hipoteca:
107.503 €
Interessos totals:
45.413 €
Cost total amb hipoteca
176.916 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




