Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 140 m²
- 130 m² terreny
Casa adosada en venda a N/a, Acehúche
Acehúche
Venta de casa rústica en Acehuche (Cáceres), muy cerca de la Iglesia de San Juan.
La vivienda tiene más de 140 m2. dividos en 2 plantas.
Cuenta como Anexo con un garaje y un trastero (antigua cuadra) en la calle trasera, ambos incluidos en el precio.
En la primera planta nos encontramos con una gran entrada, dos salas, 4 dormitorios, 2 bodegas, la cocina, un baño y el patio.
La planta superior es un doblado de gran altura; Un espacio muy amplio para que tú decidas como disfrutar de su encanto.
Tenemos también una terraza a la que accedemos desde el patio.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ButàEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
173 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
173 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
49.000 €
Impostos i despeses de la compra:
4.581 €
Cost total de l'immoble:
53.581 €
Estalvi aportat:
9.800 €
Import de la hipoteca:
43.781 €
Interessos totals:
18.495 €
Cost total amb hipoteca
72.076 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.