- 3 habs.
- 1 bany
- 160 m²
- 85 m² terreny
Casa o xalet en venda a Abarán
Abarán
Casa para reformar con muchas posibilidades en una ubicación privilegiada y muy tranquila la barriada de la virgen del oro, dotada de todo tipo de servicios supermercados tiendas comercios etc., La vivienda dispone de 3 habitaciones amplias, salon comedor , cocina, cuarto de baño, y patio que antaño fueron cuadras , la vivienda necesita reforma integral. Este puede ser tu nuevo proyecto de casa donde vivir
te informamos sin compromiso alguno
ADEMAS POR LA COMPRA DE ESTA VIVIENDA TE REGALAMOS UNA TELEVISION DE 32 PULGADAS
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
138 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
138 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
38.000 €
Impostos i despeses de la compra:
4.586 €
Cost total de l'immoble:
42.586 €
Estalvi aportat:
7.600 €
Import de la hipoteca:
34.986 €
Interessos totals:
14.779 €
Cost total amb hipoteca
57.365 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.