- 2 habs.
- 2 banys
- 120 m²
- Baixos
Apartament en venda a Calle Alexandre Boveda, A Pobra do Caramiñal
A Pobra do Caramiñal
Estupendo apartamento de 2 dormitorios, 2 baños, salón y cocina independiente con calefacción a 600 metros de la playa. Cuenta de amplia zona de lavandería y almacenaje. Dispone de ascensor hasta la planta sótano del edificio, con acceso directo a la plaza de garaje.
La vivienda tiene fachada a 2 calles, consiguiendo una claridad increíble todo el día, además de contar con unas calidades de construcción muy buenas - hilo musical, persianas eléctricas, armarios de roble macizo, suelos de madera de roble- Se encuentra en una zona tranquila y próxima a todos los servicios, garantizando un día a día muy relajado.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
755 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
755 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
220.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.196 €
Cost total de l'immoble:
235.196 €
Estalvi aportat:
44.000 €
Import de la hipoteca:
191.196 €
Interessos totals:
80.768 €
Cost total amb hipoteca
315.964 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.